ח"כ בועז ביסמוט: "לוין מתקן את מערכת המשפט"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ בועז ביסמוט: "לוין מתקן את מערכת המשפט"

    ח"כ בועז ביסמוט מהליכוד אמר הבוקר בראיון ב"מהדורה המרכזית" כי הצביעות בשמאל חוגגת: "אם דרעי היה שותף בממשלת שמאל העתירה לא הייתה מוגשת בכלל. הרפורמה במערכת המשפט לא כפויה ולא נופלת מהשמיים יש פלטפורמות להעברתה כמו ועדת החוקה אליה אני נוסע כעת. כולם יכולים לבוא ולהשמיע את דעתם"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ בועז ביסמוט לדוד חכם ובצלאל קאהן ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו נחושים להעביר את הרפורמות במערכת המשפט, היא משפרת את האיזון בין המוסדות. הרפורמה לא כפויה ולא נופלת מהשמיים יש פלטפורמות להעברתה כמו ועדת החוקה אליה אני נוסע כעת. כולם יכולים לבוא ולהשמיע את דעתם"

    "אנחנו בליכוד קשובים לכל ביקורת, אבל לביקורת בונה. מה ששמענו בסוף השבוע זה לא לא לא, בלי ניסיון לשמוע את הבעיות במערכת. לא שמעתי על הסכמה לפשרות. מה שכן, הנושא עולה לדיון ואנחנו פתוחים להתדיינות, במקום המתאים לכך. קיבלנו את המנדט מהציבור, זה היה ברור למרות הספין שמשקרים לציבור ומעוותים את התוכנית ומה שהבטחנו. זו לא המהפכה המשפטית זו רפורמה לוין הוא זה שמתקן"

    "אני רואה באולפנים השונים על דוכן הנאשמים אנשים שנבחרו בבחירות. אבל אנשים שלא נבחרו ולא קיבלו את אמון העם מתייצבים וקוראים למרי אזרחי. מה הם רוצים מלחמת אחים? אני מכבד הפגנות, אני דמוקרט אבל זה המשך הפגנות בלפור והדגלים השחורים" תקף ביסמוט.

    ביסמוט סיכם את הראיון ואמר: "תובנה שכולם יסכימו איתי על אריה דרעי. אם הוא היה מצטרף לממשלות גנץ-לפיד הוא היה לגיטימי. לכולם היה ברור שהוא יחזור. אנחנו בליכוד באנו בטוב, אני קורא לתקשורת בישראל – לפעמים מגיע לנו, תפרגנו גם כן".

    לראיון המלא



    0 תגובות